Regulamentul privind procedura de achiziţii publică de bunuri, servicii şi lucrări al IMSP Institutul Mamei şi Copillului
Nivelul de executare a contractelor pentru I jumătate a anului 2024
Plan de achiziții publice privind proiectele de finanțare, pentru anul 2024
Plan de achiziții publice provizoriu pentru anul 2024
Nivelul de executarea contractelor CAPCS 2023
NIVELUL DE EXECUTARE A CONTRACTELOR 2023
Raportarea planului de achiziții pentru anul 2023
Planul de achiziții publice privind proiectele de finanțare, pentru anul 2023
Planul de achiziții publice pentru anul 2023. Modificat la 06 octombrie 2023
Planul de achiziții publice pentru anul 2023. Modificat la 08 septembrie 2023
Planul achiziții publice actualizat anul 2023 (aprobat mai 2023)
Planul de achiziții publice provizoriu modificat, pentru anul 2023 (modificat februarie 2023)
Planul de achiziții publice provizoriu modificat, pentru anul 2023 (modificat noiembrie 2022)
Planul de achiziții publice provizoriu pentru anul 2023 (aprobat octombrie 2022)
Planul de achiziții publice modificat pentru anul 2022 aprobat prin decizia nr. 4 din 29 august 2022
Nivelul de executare a contractelor pentru anul 2022
Plan de achiziții pentru anul 2022 (actualizat iunie)
Plan de achiziții pentru anul 2022 (actualizat aprilie)
Plan de achiziții 2022 actualiza
Plan de achiziții provizoriu 2022
Plan 2021 modificat (septembrie)
Planul de achiziții publice pentru anul 2021 - modificat
Planul de achiziții publice pentru anul 2021
Raport privind ecxecutarea contractelor pentru anul 2021
Dare de seamă contracte de valoare mică 2021
Raport contracte conform la HG 493/20 anexa nr. 2
Plan de achiziții publice modificat, pentru anul 2020
Plan de achiziții 2020 (actualizat)
Plan de achiziții publice pentru anul 2020
Anexa nr 2 la HG 493-20, noiembrie
Raport COVID conform HG 493/2020 - AAP Anexa nr 2 la GH493-20
Raport COVID conform HG 493/2020 - AAP Anexa nr.3 la HG493-20
Raport cu privire la achiziții publice efectuate în conformitate cu Legea nr. 131/2015 privind achiziții publice
Raport cu privire la achiziţiile de valoare mică în sumă mai mare de 10 mii lei, achiziţiile efectuate conform excepţiilor prevăzute în Dispoziţiile Comisiei pentru Situaţii Excepţionale sau conform prevederilor Legii nr. 69/2020 cu privire la instituirea unor măsuri pe perioada stării de urgenţă în sănătate publică şi modificarea unor acte normative
Nivelul de executare a contractelor pînă la data de 30.06.2020
Actualizarea planului de achiziții pentru anul 2019
Actualizarea planului de achiziții pentru anul 2019
Actualizarea planului de achiziții pentru anul 2019
Plan de achiziții publice pentru anul 2019
Planu-provizoriu de achiziții publice pentru anul 2019
Monotorizarea executării contractelor 2019
Executarea contractelor pentru prima jumătate a anului 2019
Executarea contractelor 2018
Plan de achiziții publice pentru anul 2018
Plan provizoriu pentru achiziții publice, 2018
Executarea contractelor 2017
Modificarea planului de achiziții pentru anul 2017
Plan de achiziții publice pentru anul 2017
Actualizarea planului de achiziții pentru anul 2017
Monitorizarea executării contractelor de achiziţie publică, pentru semestrul I al anul 2017, conform HG 667 din 27.05.2016, punctul 34
Modificarea planului de achiziții pentru anul 2016
Actualizarea planului de achiziții pentru anul 2016
Proiect la planul de achiziţii pentru anul 2015 reieşind din strictul necesar şi finanţarea limitată
Planul de achiziţie pentru anul 2014, conform necesităţilor IMSP IMşiC
Planul de achiziţii publice în cadru Campaniei Renaşte Moldova
IMSP Institutul Mamei şi Copilului are în vigoare un Regulament privind procedura de achiziţii publice de bunuri, servicii şi lucrări. Acest regulament stabileşte procedurile şi principiile generale pentru achiziţionarea de bunuri, servicii şi lucrări, în conformitate cu legislaţia aplicabilă în Republica Moldova.
În conformitate cu Regulamentul, IMSP Institutul Mamei şi Copilului utilizează procedurile de achiziţii publice competitive, care sunt deschise şi transparente. Prin urmare, toţi furnizorii de bunuri, servicii şi lucrări sunt invitaţi să participe la procesul de achiziţie, în condiţii de egalitate şi fără discriminare.
Procedurile de achiziţii publice se desfăşoară în conformitate cu principiile de economie, eficienţă, transparenţă şi imparţialitate. Aceste principii sunt aplicate în toate etapele achiziţiei, inclusiv în elaborarea documentelor de achiziţie, evaluarea ofertelor şi atribuirea contractelor.
În plus, Regulamentul impune cerinţe stricte privind procedurile de achiziţie, astfel încât să fie asigurată respectarea prevederilor legale, precum şi integritatea şi responsabilitatea în utilizarea fondurilor publice. În acest sens, toţi furnizorii care participă la procesul de achiziţie trebuie să respecte termenele şi condiţiile stabilite în documentele de achiziţie, să furnizeze informaţii complete şi corecte şi să respecte cerinţele de calificare şi de evaluare.
IMSP Institutul Mamei şi Copilului îşi asumă responsabilitatea de a asigura că procesul de achiziţie publică se desfăşoară într-un mod eficient şi transparent, astfel încât să poată fi îndeplinite nevoile şi obiectivele organizaţiei în mod corespunzător, în beneficiul tuturor părţilor implicate.
Date contact: (22) 55 96 46