ANUNȚ
privind organizarea concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante
Institutul Mamei și Copilului (Chișinău, str. Burebista, 93) anunță concurs pentru ocuparea funcției:
-Şef Centrul Sănătatea Reproducerii şi Genetica Medicală.
Scopul şi sarcinile de bază ale funcţiei vacante de Şef Centrul Sănătatea Reproducerii şi GeneticaMedicală conform fişei de post:
Scopul general al funcției: monitorizarea și exercitarea controlului de rigoare asupra activității Centrului Sănătatea Reproducerii și Genetică Medicală și a tuturor colaboratorilor Centrului.
Sarcinile de bază ale funcției:
- Planificarea, coordonarea, monitorizarea şi exercitarea controlului de rigoare asupra activităţii Centrului, precum şi a tuturor colaboratorilor subordonaţi.
- Respectarea prevederilor actelor normative în vigoare în corespundere cu care îşi desfăşoară activitatea, disciplina muncii, regimul de muncă, regulile de protecţie şi igienă a muncii.
- Evaluarea riscurilor asociate obiectivelor atribuțiilor de bază ale Centrului;
- Ținerea și actualizarea registrului riscurilor;
- Informarea persoanelor către care raportează despre încălcările de disciplină şi de regulament, prevenirea conflictelor în colectiv şi aplanarea lor în măsura competenţei sale.
Responsabilităţi:
- Exercitarea atribuțiilor de serviciu în strictă conformitate cu regulamentul intern al instituției și Centrului.
- Răspundere de managementul performanțelor și riscurilor subdiviziunii conform ordinelor în vigoare.
- Păstrarea secretului cu privire la datele și informațiile la care salariatul are acces în exercitarea funcției.
- Păstrarea datelor cu caracter personal conform cadrului legal național.
- Respectarea cadrului legal privind evaluarea integrității profesionale.
- Respectarea normelor eticii și deontologiei profesionale.
- Răspundere materială pentru prejudicierea instituției sub orice formă.
- Raportarea lunară, trimestrială și anuală a activității centrului.
- Asigurarea organizării și coordonării procesului diagnostic-curativ în Centru conform standardelor, normativelor și a instrucțiunilor aprobate de Ministerul Sănătății, Muncii şi Protecţiei Sociale.
- Asigurarea organizării prestării serviciilor medicale în volumul și de calitatea prevăzută în protocoalele și ghidurile de tratament, standardele medicale, aprobate de Ministerul Sănătății.
- Asigurarea dirijării fluxului de pacienți pentru a asigura accesul populației la serviciile specializate de ambulator și staționar.
- Asigurarea monitorizării indicatorilor de activitate a subdiviziunilor curative, serviciilor și întreprinderea măsurilor concrete pentru ameliorarea acestora.
- Evaluarea și asigurarea calității asistenței medicale prestate și participarea la asigurarea procesului de acreditare, la apărarea drepturilor pacienților și lucrătorilor medicali.
- Asigurarea implementării în practică a realizărilor științei medicale, inclusiv metodelor noi de diagnostic, profilaxie și tratament, bazate pe tehnologii avansate.
- Organizarea conferințelor, seminarelor în probleme actuale ale medicinii.
- Prezentarea subiectelor pentru discuții în ședințele Consiliului Medical al instituției.
- Responsabil de evaluarea și diminuarea riscurilor de corupție din subdiviziunile subordonate.
- Asigurarea respectării prevederilor codului Deontologic al lucrătorului medical din subdiviziunile subordonate.
- Organizarea și efectuarea controlului intern privind respectarea prevederilor actelor normative în vigoare în procesul desfășurării activităților stabilite.
- Organizarea și efectuarea controlului privind respectarea disciplinei de muncă.
Împuternicirile:
- Înaintează administrației propuneri privind desfășurarea activității instituției, precum și propuneri de stimulare/sancționare a personalului subordonat.
- Înaintează administrației propuneri de îmbunătățire a activității serviciilor din subordine și prestării serviciilor medicale.
- Înaintează propuneri Directorului IMSP IMC la selectarea personalului medical, de organizare și funcționare a CSRGM.
- Coordonează, controlează și răspunde de activitatea șefilor de secții și asistenților superiori și deleagă sarcini acestora.
- Monitorizează calitatea activității personalului CSRGM și intervine cu propuneri de îmbunătățire a acesteia.
- Stabilește, pentru personalul din subordine, împreună cu șefii subdiviziunilor, necesitățile de perfecționare medicală continuă.
- Participă, cu acodul Directorului IMSP IMC, la seminare, conferințe, cicluri de lecții ce țin de domeniul activității.
- Dă aviz la cererile și demersurile personalului CSRGM.
- Vizează graficele de lucru și tabelele de pontaj a personalului CSRGM, comenzile către farmacie și depozitele IMSP IMC.
- Dă indicații personalului centrului și verifică executarea lor.
- Cere explicații colaboratorilor în cazul depistării încălcării disciplinei de muncă, regimului sanitar-epidemiologic, principiilor deontologiei.
Cerințele postului:
- cetățean al RM;
- studii superioare medicale de specialitatea corespunzătoare profilului;
- deţinerea gradului ştiinţific de doctor sau doctor habilitat în ştiinţe medicale;
- cunoaşterea limbii române scris şi vorbit;
- vechime în muncă nu mai puţin de 10 ani în domeniul postului înaintat sau
alt domeniu apropiat;
- instruire în domeniul managementului în sănătate publică;
- cunoștințe a cadrului normativ din domeniul ocrotirii sănătății, muncii,
managementului, arta comunicării;
- participarea în proiecte naţionale şi internaţionale în domeniul sănătăţii reproductive/genetica medicală;
- experienţa clinică în serviciile de sănătate a reproducerii şi genetica medicală;
- lipsa sancțiunilor disciplinare și administrative;
- nu are antecedente penale nestinse;
- are capacitatea deplină de exerciţiu;
- reputație profesională ireproșabilă;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pe care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- nu a atins vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limita de vîrstă.
La inscrierea pentru concurs, candidații vor depune un dosar care include următoarele acte:
- cerere pentru participare la concurs cu menţionarea postului solicitat conform modelului anexat;
- copia buletinului de identitate;
- copia certificatului de căsătorie sau copiile documentelor care atestă schimbarea numelui;
- copiile diplomelor de studii universitare şi postuniversitare;
- actele care atestă vechimea în muncă a candidatului;
- copiile atestatelor ce confirmă gradul/titlul ştiinţific (pentru titulari);
- copia certificatelor de formare profesională continuă, inclusiv peste hotare(pentru titulari);
- adeverinţa medicală care atestă starea de sănătate corespunzătoare;
- declaraţia pe propria răspundere privind lipsa sancţiunilor disciplinare în ultimul an de activitate;
- cazier judiciar;
- cazier privind integritatea profesională;
- referință sau scrisoare de recomandare de la ultimul loc de muncă în posturi identice sau similare postului aplicat;
- CV (modelul Europass);
- 2 poze 3×4.
Copiile actelor se prezintă concomitent cu documentele originale pentru a confirma veridicitatea lor, fiind autentifcate la serviciul resurse umane a instituției.
Dosarele pot fi depuse la serviciul resurse umane a Institutului Mamei și Copilului, blocul Maternității, et.4 – pînă la data de 18.12.2020 inclusiv, între orele 8.00-17.00, cu excepția zilelor de sîmbătă și duminică.
Persoana responsabilă de recepționarea dosarelor și furnizarea informațiilor suplimentare referitor la organizarea concursului – dna Cojan Natalia, șef serviciu resurse umane, tel.022523611, e-mail:
Domnului Sergiu Gladun
Director al IMSP Institutul Mamei și Copilului
Cerere
Subsemnatul (a)___________________________________________________
solicit să fiu admis pentru participare la concurs pentru funcția vacantă de ________________________________________________________________.
Cu prevederile Regulamentului privind angajarea prin concurs a personalului medical din sistemul sănătății și Metodologiei de evaluare a candidaţilor pentru ocuparea funcţiilor deşef Departament, şef de subdiviziunbe al IMSP Institutului Mamei și Copilului sunt cunoscut.
Conținutul dosarului anexat:
1.___________________________________________________
2.___________________________________________________
3.___________________________________________________
4.___________________________________________________
5.___________________________________________________
6.___________________________________________________
7.___________________________________________________
8.___________________________________________________
9.___________________________________________________
10.__________________________________________________
Contacte:
Adresa de domiciliu:
telefon mobil:
e-mail:
Prin prezenta, îmi exprim consimţămîntul privind prelucrarea datelor mele cu caracter personal de către membrii Comisiei de concurs.
__________________ ___________________
data semnătura